03 Ogos 2010

Pantai...!?

Bacaan nilam di sekolah habis pukul 3.15 petang. Terus aku ke 'town'. Sebelum sampai ke 'town' aku pergi ambil rakan sekerjaku. Cuba teka..siapa ye?hehehe...Aku pergi ke rumahnya dekat dengan hotel tepi pantai ni.

Terus kami jelajah 'town' macam burung merpati yang bebas. Makan rojak dan air cendol. Rakan sekerjaku yang belanja. Terima kasih. Syukran. (tiada gambar nak upload...huhuhu...)

Kami jalan-jalan masuk satu kedai ke satu kedai. Sambil-sambil dapat merasa kesejukan aircond.hehehe...macam tak pernah jumpa aircond. Bukan beli barang pun.hehehe...Maklum la kami berpeluh berjalan.

Sekarang aku duduk di rumah rakan sekerjaku sebelum ke tempat ceramah malam ni. Ustaz Harun Din Al-Hafiz yang bagi ceramah. Ni saat aku tunggu-tunggu. Tengok Ustaz secara 'live'. Teruja la juga.

Ok.Setakat ni dulu. Idea nak dicoretkan dah kering. Sekarang dah petang dan nak masuk maghrib. Dah azannnnn!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...