15 Januari 2011

'Microsoft not genuine'

Dah lama laptop aku jadi 'blank'. Destop aku jadi hitam. Tak best langsung. Aku try search cara nak buang tampalan 'microsoft not genuine'. Tapi aku dah lupa nama blog tu. Aku try search lagi tapi tak jumpa-jumpa.huhuhu


Aku buat keputusan untuk kongsi dengan pembaca dengan cara yang aku buat. Aku guna window 7.

  1. Download dulu IR4 3.1 .
  2. Kemudian download RemoveWAT
Kemudian korang mesti install apa yang korang dah download tadi. 

Akhir sekali restart semula laptop korang. Insya Allah lepas buka laptop semula...tampalan 'microsoft is not genuine' dah tiada. Tukarkan gambar destop anda mengikut kesukaan korang.

SELAMAT MENCUBA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...