23 Februari 2011

Perjalananku 1: Lawatan ke SMK

Ni salah satu gambar sekolah yang aku lawat tadi.

Alhamdulillah...

Aku diberi peluang untuk melihat bakal guru inovatif membuat microteaching Bahasa Arab. 

Best. 

Menarik.

Capai matlamat.

Ini sekolah SMK sahaja. Dapat anugerah terbaik dalam kategori KAA. Guru-guru semua bagi kerjasama. Sehingga wujud BILIK KAA. Sekolah Menengah Kebangsaan lebih baik dari sekolah agama. Aku tabik ar...

Aku mampu ke?huhuhu

Diam. (fikir2)

Pelajar aku ada yang tak tau baca jawi. Huruf hijaiyyah pun tak kenal.

Pelajar aku ada yang minat. Ada yang sederhana. Ada yang lemah sangat.

Mampu ke aku ajar diorang???

'Ustaz' minta aku buat microteaching seperti tadi. Entah bila nak observe. Jangan observe dalam masa terdekat ni...Waaaa!

Aku akan cuba. Harap tahap kesabaran aku tinggi. Menghadapi pelbagai ragam manusia di sekolah. 

Oh, tidak!

Kerjaku banyak tertangguh ni...ok. Aku berhenti disini. Bye dan maassalamah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...