24 April 2022

Pertambahan Cuti Belajar

Alhamdulillah. Cuti belajar bakal berlabuh tirai. Seram sejuk diri ini apabila, progres penulisanku kurang memberangsangkan. Banyak kelemahan walaupun SV cakap dah ok. aku pulak rasa ragu-ragu.

Punya la lama aku bagi bab 1 , bab 2 untuk disemak. alhamdulillah.Allah buka hati hati SV untuk semak juga bab 2. Bab 3 pula insya Allah dalam tempoh ramadhan ni aku akan serahkan. Nak tunggu perfect memang tak la. Aku lebih nak kepada komen SV.

Asalnya aku perlu lapor diri 1 Julai 2022 dan sekarang dilaraskan mengikut cuti sem 2 tahun 2022 ukm tamat Ogos. Jadi aku masih ada pertambhan sebulan untuk selesaikan disertasi aku ni.

Dengan keberkatan ramadhan ini, Ya Allah...berikan idea kepadaku, berikan kefahaman, berikan jalan kepadaku untuk menulis dan mendapatkan bahan untuk penulisan ini. Aminnn 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Keterujaan Result SPM 2023

Bismillah...Assalamualaikum wbt. Alhamdulillah. Keputusan SPM 2023 telah keluar pada 27 Mei 2024 (Isnin). Hari ini juga aku masih berada di ...