05 Februari 2011

Produk Avail.

Produk yang terpilih lagi berkualiti!

Aku tahu pasal produk ni dari sepupu aku. Semangat betul dengan produk ni. Aku nak promot sama tapi ikut cara aku la. Ini semua untuk masa depan terutama bagi wanita.

Penyakit apa yang paling ramai wanita hidapi???

Kanser serviks dan kanser payu dara. Bagi mereka ni, aku cadangkan gunakan pantiliner hijau pada hari biasa. Jika datang haid, anda boleh gunakan 'bio sanitary pad' yang berwarna biru.

Kenapa aku sibuk cadangkan semua ni???


Siapa tak pernah guna tuala wanita? mesti lelaki tak pakai kan...perempuan sahaja yang pakai. Jadi perempuan mempunyai risiko yang lebih tinggi. Tuala wanita di pasaran merbahaya kerana diperbuat dari bahan buangan yang dikitar semula. Contohnya surat khabar atau habuk kayu. 

Untuk menghasilkan tuala wanita yang bersih dan putih...Mereka akan menggunakan klorin yang mengambil masa yang lama. Sekurang-kurangnya 30 jam untuk menghasilkan warna putih bersih. Bahan klorin ini terdapat pada tuala wanita biasa di pasaran.  Ia menghasilkan dioksin dan punca masalah sakit puan. Faham? Cuba tengok gambar di bawah...












Mencegah lebih baik dari mengubati. Jadi..tunggu apa lagi. Tukarlah kepada tuala wanita yang lebih selamat!








Produk ini susah didapati dipasaran biasa. Bagi pelajar-pelajarku dan kawan-kawan boleh beli terus dari aku. Itu pun jika masih ada stok. Sekian sahaja. Wallahu a'lam ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...