22 Mac 2011

'Sekolah Tadika'

Entah apa yang terbuku dihati aku. 
Entah apa yang terkeluar dimulut sehingga ada yang terasa. 
Aku bukan malaikat. 
Aku bukan Nabi Muhammad SAW yang maksum.
Hari ini antara hari aku mungkin sibuk ke hulu dan ke hilir.
Jangan kacau, jika aku tengah buat kerja.
huhuhu...

Ramai juga tenaga kerja aku ni.
PSS yang kecil tapi kelihatan seperti 'tadika'.hehehe
Itu kata seseorang. 
Ya ke?

Biarlah PSS ini tempatku tenang dengan buku-buku dan segala yang disumbat di sini.
Buat masa sekarang jangan buat pemantauan PSS lagi.
Harapanku...Jika nak buat tinjauan...silakan ^_^

Syukran...
Buat pelajar-pelajar yang berusaha menjadikan sekolah atau PSS ni jadi 'tadika'
Kamu semua adalah 'pelajar tadika' la ye.hehehe

'Duk atas lantai je...'

'serius buat kerja...orang kuat sekolah.hehehe'

Jazakumullahu Khairan Kathira...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...