31 Mei 2011

Selamat Bercuti - Pertengahan Penggal 1/ 2011

Sejak balik ke kampung 27/5/2011...susah aku nak online. 'line internet' terlalu 'low'. Susah nak update blog. huhuhu...

Sebelum aku 'membebel'...aku nak ucapkan selamat bercuti kepada semua pelajar dan guru2 serta rakan seperjuangan. Moga cuti ini mendapat berkat menuju ilahi ^_^

Pertama sekali pasal handset aku. Handset tu dah ditelan 'lubang tandas' semasa singgah di sebuah masjid di Kemaman untuk solat maghrib dan isya' secara jama' dan qasar...Maaf buat kawan2 yang cuba contact tp tak dapat. 

Sempat juga kami sekeluarga pergi buat BBQ di salah sebuah tempat perkelahan. Alhamdulillah semua program berjalan seperti biasa. Geng2 lelaki membakar ayam yang sudah diperap dengan rempah. Tapi bukan senang nak hidupkan api. hehehe... 

Mandi...Berenang...jadi hobi kami sekeluarga bila ke sana. Airnya sejuk hingga ke tulang.hehehe...Maklum la air bukit. Adik2 yang susah nak berenang di sungai pun dah dapat berenang dengan baik.  Kalau ada anak buaya mesti terus pandai. hihihi

'kejar2'

'waaa...nak hujan ke?'

Sejak cuti ni aku masih menanda kertas peperiksaan BA untuk Sanah Thalithah (Tingkatan 3). 1/3 yang tak lulus. Apa lagi ikhtiar aku selepas ni. Aku ni tak pandai ajar ke? huhuhu... usaha lagiiiii!

La Taiasu Mirrahmatillah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...