19 Oktober 2011

No Israel!

Bijak budak Arab. 
Baru berusia 2 tahun. 
Dia dah tahu negara Israel tidak ada. 
Yang ada adalah negara Palestin. 
Allahu Yubarik Ya Habibty =)

d

Harap semua pembaca mendapat manfaat dari video ini. Israel adalah pengganas  yang merampas tanah warga Palestin. Kenapa kita masih makan makanan buatan Israel ini?

Bukan Islam sudah boikot makanan Yahudi atau Israel ini. Kita bila lagi?

cari...

cari...

cari...

Video dari fb dah kena remove...aku cuba cari lagi. tak dapat.huhuhu...


Sebenarnya banyak perkara tentang Yahudi ni tak nak kita tahu...

Perkara yang cuba disembunyikan:

1. Israel merupakan pembekal rokok terbesar dunia. Rakyatnya tidak digalakkan menhisap rokok kerana mereka tahu bahaya dalam kandungannya.

2. Mereka mempunyai kepakaran dalam mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan. Mereka hanya membiarkan orang luar (bukan israel) mendalami ilmu ini kerana mereka tahu kimia yang terdapat dalam ubatan akan merosakkan kesihatan dalam jangka masa yang panjang. Penduduk mereka menggunakan habbatul Sauda' (salah satu pemakanan sunnah) dalam perubatan seharian mereka.

3. Kaum ibu yang mengandung akan mendengar si suami ata membaca sendiri buku, menyanyi dan menyelesaikan masalah matematik supaya bayi mereka bijak dan petah. islam juga menggalakkan kita memperbanyakkan mendengar bacaan Al-Quran dan membacanya.

4. Mereka memakan buah-buahan dahulu sebelum memakan makanan utama seperti nasi atau roti. Sebab itu kebanyakan pelajar kita mengantuk dan malas untuk belajar. Kita dimomokkan dengan buah-buahan sebagai pencuci mulut.

5. Israel terus melakukan pelbagai usaha untuk menghancurkan Masjid al-Aqsa dan menguasai palestin dengan menggali tanah masjid tersebut supaya runtuh sendiri.

6. Pelajar-pelajar di sekolah dilatih dengan taktik tentera dalam sukan seperti menembak, memanah dan berkuda. inilah persiapan mereka pada masa akan datang.

Ni entri lama. Klik SINI

1 ulasan:

  1. salah siapa
    pembeli peniaga pemborong ..
    adakah pembeli jika tiada penjual..
    adakah penjual jika tiada pemborong..
    umpama anak beri pendapat pada bapa yang tak mahu dengar pendapat dan sudah ada kepusan nya..
    umpama anjing menyalak gunung..gunung tu relax aje..
    pendapat saya besabarlah wahai ahli sufi akan sampai masanya..
    akan sampai masanya kerana dunia sudah tua
    jemput la bercuti ke pulau pangkor www.maripangkor.blogspot.com

    BalasPadam

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...