10 Mei 2014

Senyum Seketika

Bila tersebut suatu perkara yang tidak betul, itulah yang mereka ingat.

Aku minta 'beri ayat jumlah ismiyyah' tetapi aku tersebut 'beri ayam!'. Itulah akibat hilang fokus...sampai hari ini mereka ingat 'ayam'.

Kelas bising dengan gelak ketawa mereka. aku juga ketawa sama..Nasib bos tak ada di kelas sebelah. Pasti dia datang jenguk. Merekalah penghibur ;)

Senyum bahagia dapat mesej adik. Mimpi yang menjadi rahsia. woha! Moga mimpi hafizah menjadi realiti. Aminnn.

Minggu depan adalah minggu peperiksaan. Aku hairan dengan keadaan sekolah sekarang. Pbs...PT3...Vengong! lagi teruk dari jangkaan.

Hari guru juga bakal menjelang. Apa yang akan berlaku? Aku tunggu...Semoga semuanya baik-baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...