16 Oktober 2010

10.10.10 Keramat?

~ DELETE ~


~ DELETE ~


~ DELETE ~



Semua gambar yang berkaitan kemalangan aku dah padam. 
Aku masih ada perasaan. 
Aku pernah merasai. 
Betul ke?

Bukan aku kemalangan tapi ramai keluargaku terlibat. 
Peristiwa itu telah lama berlaku. 
Lebih kurang 9 tahun yang lalu.

Aku hormati keluarga mangsa. 
Biarlah gambar itu disimpan dalam minda. 
Semua itu ketentuan Allah. 
Qada' dan qadar Allah. 

Walaupun perancangan kita sudah dirasakan sempurna, 
tapi perangcangan Allah tiada siapa yang tahu.

Takziah buat keluarga mangsa kemalangan ngeri 10.10.10. 
Sehingga hari ini, 13 orang telah mengadap Allah. 
Mereka adalah insan terpilih. 

Al-Fatihah.....

~HANYA ILMU ALLAH YANG SEMPURNA~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...