26 Oktober 2011

Program Ustazah Pilihan?

Cuti Deepavali. 
Awal pagi suasana sunyi sahaja.
Mungkin sambutan kali ini tidak meriah.
Entah la.

Aktiviti kat pantai.
Tiada bicara yang panjang.
Cukup sekadar gambar yang menceritakan segalanya.

Alhamdulillah.
Sampai juga aku ke tengah laut ini.
Walaupun tidak secantik pandai di negeriku sendiri.

Teringat aku apabila kami adik beradik berkumpul.
Kami sama-sama mandi di sungai.

Abang2 dan adik2ku....
Bila nak mandi sungai lagi???
Senyum lahhh

Aku masukkan gambar sepanjang aktiviti hari ini.

'bosan pada awalnya'

'cari remis'

'sukaneka'

'main suka2'


'BBQ: Ikan, ketam, ayam, sate & ...'

'Hujan lebat...pindah tempat'

'video yang sempat diambil masa permainan'

p/s: tajuk kat atas tu sebenarnya ada seseorang bertanya pelajarku "Ni Ustazah Pilihan ke?". Ni buat aku nak tergolek.hehehe...pakaian diorang ni memang ada ciri-ciri ustazah pilihan walaupun baru tingkatan 3. Doakan mereka bakal menjadi 'Ustazah' walaupun bukan 'Ustazah Pilihan' dalam program realiti tu. Aku tak tengok dan aku tak setuju dengan program yang mempergunakan muslimah. huhuhu...Teruskan menonton tapi ambil yang elok sahaja tau ='(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan Sejawat Toksik

Ahlan...ahlan Ya Ramadan.  Alhamdulillah masih diberi peluang merasai hidup dalam Islam tetapi umat Islam Palestin masih bergelut dengan kes...